Válasszon termékeink közül
CRM
a Platform
Üzleti szoftverek bevezetése és támogatása CRM platformon
evocrm
CRM termékek

Microsoft Dynamics 365
A Dynamics 365 alkalmazások a Power Platform támogatásával új szintre emelik a Microsoft alkalmazások integrációját. Az adatok elemzésén túl, egyedi megoldások hozhatók létre és folyamatok automatizálhatók.

Salesforce
A Salesforce az elmúlt években folyamatosan a legsikeresebb CRM megoldás. Messze megelőzött minden más CRM megoldást eleinte az Egyesült Államokban és később globálisan is.

Oracle Siebel CRM
Ma már kimondhatjuk, hogy a Siebel minden CRM megoldás nagyapja. Sokan csak a „nagy elefánt”-nak nevezik. Több mint 25 éve van a piacon, és folyamatosan új funkciókkal bővül.
evocrm
Szolgáltatásaink
Amikben állunk ügyfeleink rendelkezésére
Stratégia, Tanácsadás
Tudja ön, hogy mit szeretne elérni a CRM rendszere segítségével?
Minden informatikai megoldásnak van egy célja. Nagyon fontos ezt ismerni, és hogy hogyan szeretnénk elérni. A jó stratégia az alapja annak, hogy a CRM rendszerbe fektetett költség megtérüljön és a vállalatnak később mérhető hasznot teremtsen.
Mi segítünk megtervezni az optimális stratégiát. Ismerjük a bevált módszereket, de minden cég másképp működik. Ezért mi önökkel közösen tervezünk, hogy a legjobb megoldást szállítsuk ügyfeleinknek
Adatelemzés, Folyamattervezés
Ismeri ön, hogy milyen adatok állnak jelenleg a rendelkezésére?
Jól működő és könnyen használható rendszer alapja, hogy az üzleti folyamatokban jó minőségű és naprakész adatokkal dolgozzunk. Minden adat fontos, még a rossz adat is, mert az alapján találjuk meg a rendszerben levő hibákat.
Mielőtt bármilyen fejlesztést elkezdünk, mi analizáljuk a rendelkezésre álló adatforrásokat és a benne levő adatokat. Felkutatjuk a hibás és értékes adatokat és javaslatot teszünk, hogy hogyan lehet javítani az adatok minőségén.
Fejlesztés, Testreszabás
Fontos önnek az átlátható és rugalmas fejlesztés?
Egy CRM bevezetés folyamatában az evoCRM legfontosabb hozzáadott értéke a fejlesztés. Képesek vagyunk minőségi és robosztus megoldások fejlesztésére. Ezt hazai és külföldi referenciákkal, valamint vizsgákkal is alátámasztjuk.
A tapasztalat azt mutatja, hogy sok esetben a fejlesztés közben változnak az igények. Ezért mi elvárjuk, hogy a megrendelő aktív kommunikációt folytasson velünk, rálátása legyen a fejlesztés előrehaladására, valamint részt vegyen a tesztelésekben. Így valóban azt kapja, amire szüksége van.
evocrm
evoCRM hírek
Tájékozódjon a CRM világában történtekről
evocrm
Kapcsolat
Vegye fel velünk a kapcsolatot, online vagy telefonon
Elérhetőségeink
Vegye fel velünk a kapcsolatot, online vagy telefonon: