Megbízó

A Nemzedékeken Át Alapítvány célja a fiatalok egészséges családi életre való felkészítése és képzése szellemi, pszichés, illetve fizikai szinten, a nők képzése és támogatása: a mindennapi szerepekben való tudatos helytállásra, a fizikai, mentális és szellemi egészségre. Bántalmazott nők és gyermekeik biztonságos elhelyezése, rehabilitációja, és integrációja. Intézményei: Boldogasszony Menedékház, Tudatos Életre Nevelés Akadémiája, Nőképző Intézet.

Ügyfél: Nemzedékeken Át Alapítvány

Szektor: család, nők segítése, bántalmazottak felkarolása

Feladat

Feladatunk a Salesforce által nonprofit szervezetek számára kialakított Nonprofit Success Pack (NPSP) rendszer gyors testre szabása volt az ügyfél igényei szerint. A munkafolyamataik gördülékenyebbé tétele érdekében fő igényeik a következők voltak: cégek, magánszemélyek adatainak rögzítése, adományok, események kezelése, az adatok kategóriákba rendezése, tömeges e-mailek küldése.

Megoldás

Lefordítottuk a rendszert magyarra.

Elkészítettük a cégek, magánszemélyek és kampányok adatlapját, melynek során új mezőket hoztunk létre. Több rekordtípust is bevezettünk a rendszerbe az adatok csoportosításának megkönnyítése céljából.

Az egyszeri és rendszeres adományok kezelése a Nonprofit Success Pack része. Minden funkciót felhasználtunk, ami ehhez a csomaghoz tartozik (Engagement Plans, Levels, Opportunities, Recurring Donations), és az ügyfél igényei szerint alakítottuk.

Készítettünk egy részletes, 48 oldalas Felhasználói kézikönyvet annak érekében, hogy ügyfelünk minél jobban átlássa a rendszer működését, és könnyebben tudja használni.

A feladatok rögzítésére a JIRA jegykezelő rendszert használtuk.

Eredmény

A projekt másfél hétig tartott, és ebben az időszakban naponta tartottunk meetingeket az ügyféllel a folyamatos egyeztetés végett. A megbeszélések keretében megmutattuk, hogy jelenleg mire használható a rendszer, és javaslatokat tettünk, hogy milyen egyéb beállítások lehetnek szükségesek a munkájuk gördülékenyebbé tétele szempontjából. Ezalatt a rövid idő alatt sikerült a rendszert olyan formába öntenünk, amelyet ügyfelünk is biztonsággal és megelégedettséggel használhat a saját igényei szerint.

Ügyfél visszajelzés

„Nagyon jó hangulatú és rugalmas együttműködésben volt részünk az evoCRM munkatársaival, a napi szintű egyeztetések alkalmával Lohonyai Zsófi bátorításának, profi útmutatásának és magyarázatainak köszönhetően nem egészen két hét alatt sikerült az elképzeléseinknek megfelelő kialakítást megteremtenünk a Salesforce adta keretek között. Ezúton is köszönjük, hogy küldetésünk sikeréhez az evoCRM csapata hozzájárult.”

– Palóczné Kovács Beáta, a Nemzedékeken Át Alapítvány kuratóriumának tagja