Ha már van Siebel rendszered… mi időtállóvá tesszük!

Oracle Siebel Takeover szolgáltatásaink

Amikor azt tapasztalod, hogy a kollégáid egyre sűrűbben panaszkodnak a Siebel rendszer bizonyos hiányosságaira, gyengeségeire, és házon belül már nem tudjátok feloldani ezeket a problémákat, ideje külső szakértői segítséget kérni.

Az informatikai rendszerek könnyen elavulttá válhatnak szakértő támogatás hiányában, ezért célszerű olyan szakértő csapatot bevonni, amelyik nap mint nap Siebel rendszerek felülvizsgálatával, fejlesztésével, biztonságos üzemeltetésével és támogatásával foglalkozik.

Hozd ki a maximumot Oracle Siebel CRM rendszeredből, fedezd fel a lehetőséget a folyamatok optimalizálásra, az ügyfélkapcsolat-kezelés fejlesztésére és az üzleti teljesítmény növelésére!

Ne hagyd, hogy CRM rendszered működési állapota gátolja a vállalkozásod fejlődését!

Milyen problémák esetén segít a Siebel Takeover szolgáltatásunk?

Fejlesztői kapacitás hiánya

Kapacitásproblémákkal vagy speciális szaktudás hiányával küzdötök? Elvégezzük a szükséges fejlesztéseket, integrációkat, vagy minőségellenőrzéseket.

Rendszeres hibaüzenetek

Gyakoriak a rendszerhibák vagy a hibaüzenetek? Ez azt jelezheti, hogy a rendszer átvizsgálásra szorul!

Felhasználói elégedetlenség

A felhasználók nehezen kezelhetőnek találják a rendszert? Nem fogják szeretni, és ez rontja a hatékonyságot.

Adatminőség romlása

Pontatlan, elavult adatok szerepelnek a rendszereitekben? Ez sajnos csökkentheti a rendszer megbízhatóságát.

Performancia csökkenése

Lassan működik vagy gyakran leáll a rendszeretek? Ne hagyjátok, hogy ez a helyzet rontsa az üzleti teljesítményt és a felhasználói élményt!

Integrációs problémák

Folyton nehézségekbe ütközik az adatok és folyamatok összehangolása más meglévő, pl. pénzügyi vagy logisztikai rendszeretekkel? Ennek hátterében a CRM rendszer nem megfelelő integrálása állhat.

Takeover szolgáltatásaink

Siebel Takeover szolgáltatásaink igénybevételével a vállalatok gondoskodhatnak arról, hogy Oracle Siebel rendszerük a lehető legfrissebb és legmegbízhatóbb állapotban legyen, amivel hosszú távon támogathatják az üzleti folyamatokat.

Az első beszélgetés, bemutatkozás, rövid igényfelmérés.

A tapasztalatok cseréje során derülhet ki, hogy elérkezett-e az idő a vállalat Siebel rendszerének felülvizsgálatára, fejlesztésére, további támogatásának biztosítására.

Az adott rendszer állapotfelmérése

Kollégáink kidolgozott módszertan alapján elkészítik a teljes Siebel rendszer átvilágítását. Az analízis során több szempontot is megvizsgálunk (többek között a dokumentációt, architektúrát, infrastruktúrát, üzemeltethetőséget, az alkalmazott technológiákat, forráskódminőséget, tesztelhetőséget, hibafelderítést, informatikai biztonságot, és igény esetén akár a rendszer licencelését is). A felmérést követően azonosítjuk a rendszer legkritikusabb elemeit. Egyúttal a fennálló kockázatok alapján készítünk egy cselekvési tervet. Ebben felsoroljuk azokat a feladatokat, amelyek elvégzése után ismét biztonságos, hatékony és továbbfejleszthető lesz az adott rendszer. Az analízis eredményeként felmerülő feladatokat az adott cég természetesen saját hatáskörben is elvégezheti, megbízhatja a munkával meglévő beszállítóját, de megrendelést adhat erre nekünk is.

Kritikus hibák elhárítása

Azoknak a cégeknek ajánljuk, amelyeknél a rendszeren belül kritikus helyzet állt elő, és azonnali segítségre van szükségük. A QuickFix megoldás lényege, hogy gyors helyzetfeltárás után kiküszöböljük a legkritikusabb problémákat annak érdekében, hogy működőképessé váljon a rendszer. A QuickFix szolgáltatás tehát a kialakult kritikus helyzetre ad gyors választ, az azt előidéző probléma azonban nem feltétlenül oldódik meg ezzel.

A rendszer aktuális verzióra való frissítése és felkészítése a jövőbeni problémák megelőzésére

Olyan cégeknek ajánljuk, amelyek ritkán szeretnének a Quickfix megoldásokra törekedni a jövőben. A szolgáltatást elemzés előzi meg, ahol felmérjük a rendszerben rejlő hiányosságokat, amelyek később kritikus problémát okozhatnak. Majd jellemzően a következő egy évre megoldási javaslatot készítünk. Kiváló döntés azon cégek számára, amelyek már észlelnek problémákat, kihívásokat azzal kapcsolatban, hogy a Siebel rendszerük továbbfejlesztésére lenne szükség, miközben nem rendelkeznek kompetens belső fejlesztői csapattal.

Jövőtálló fejlesztések

Olyan cégeknek ajánljuk, akiknek egyedi üzleti igényeik vannak és hosszú távon fenntartható és gördülékenyen továbbfejleszthető Siebel rendszert szeretnének, mindezt úgy, hogy a felületet teljes mértékben felhasználóbaráttá tennék (rebranding). Akár felhőalapú megoldás bevezetése is lehetséges, amikor az eredeti alkalmazás mellett az adatbázist áthelyezzük a felhőbe. Ez megkönnyíti és olcsóbbá teszi az adatok biztonsági mentését, a vészhelyreállítást és a folyamatos üzletmenet biztosítását.

Meglévő rendszeretek képességeinek felmérése

Sok vállalat esetében az Oracle Siebel már akár 10+ éve meglévő ügyfélkezelési rendszer, melynek képességeivel a kollégák nem feltétlenül vannak tisztában, a dokumentációk elavultak, és a rendszerre egy fekete dobozként tekintenek.  A szolgáltatás keretein belül felmérjük rendszered, frissítjük a rendszer-dokumentációkat, a folyamatokat, adatstruktúrákat, interface katalógust. Igény szerint adattisztítást végzünk a rendszerben, vagy akár kinyerjük az abban található adatokat, átalakítjuk és a szükséges formátumban és struktúrában átadjuk további felhasználásra.

A rendszer naprakész működtetésének garantálása

Olyan cégek számára, amelyek megbízható, mély szaktudással rendelkező tanácsadói és fejlesztő csapattal támogatnák Oracle Siebel rendszerük hatékonyságát, és jelenleg nem rendelkeznek a szükséges belső vagy külső fejlesztői támogatással. Az ügyfél igényei szerint kialakítjuk a szükséges szolgáltatási szinteket és a szerződéses hátteret. Ezt követően összeállítunk egy dedikált csapatot, amely a jövőben a támogatási folyamatokban részt vesz, és megszerzi a szoftver támogatásához, vagy akár továbbfejlesztéséhez szükséges tudást.

Miért bízd ránk a rendszered?

Csapatunk közel 20 éve foglalkozik Siebel rendszerek bevezetésével és továbbfejlesztésével, és mára az európai piacon az egyik legnagyobb csapattá nőtte ki magát. Számos referenciánk van Magyarországon és DACH régió mindhárom országából. Ebből is adódóan, munkatársaink jól beszélnek angolul és németül is.

Ismerjük az összes Siebel verziót a kezdetektől napjainkig. Számos projekttapasztalatunk van Siebel upgrade-ben is.

Az OpenUI által biztosított képességeknek hála tökéletesíteni tudjuk a felhasználói élményt, és egyedi arculatot adni a Siebel felhasználói felületednek. Értünk az adatbázisokhoz, a rendszert futtató infrastruktúrához, és széles körű tapasztaltunk van az Oracle más termékeivel (pl. Oracle Cloud Infrastructure (OCI), Oracle BI Publisher, Oracle BPEL Process Manager, Oracle Intelligent Advisor/OPA, Oracle APEX) is, amelyeket sok esetben a Siebel-lel integráltan alkalmaznak ügyfeleink.

Érdekel a takeover szolgáltatásunk?

Vedd fel velünk a kapcsolatot!

Elérhetőségeink

Vedd fel velünk a kapcsolatot, vagy töltsd ki a formot, kollégánk hamarosan keresni fog Téged!

  • Iroda, telephely

    1117 Budapest, Hauszmann Alajos utca 2.

    Székhely

    1111 Budapest, Lágymányosi utca 12. fszt. 2.

  • E-mail cím

    office@evocrm.hu

  • Telefon

    +36 30 082 8280

    Elolvastam az Adatvédelmi szabályzatot és hozzájárulok, hogy az evoCRM tárolja és feldolgozza a fent megadott személyes adataimat, hogy az abban megfogalmazott igényemet teljesíthesse.