A Salesforce Sales Cloud központba helyezi az ügyfelet és vállalata kiemelkedő teljesítményeket érhet el az értékesítés területén. Növelje a hatékonyságot küldjön ki még több ajánlatot ügyfeleinek, mindezt gyorsan, hatékonyan így a Salesforce Sales Cloud segítségével még több leadet kezelhet. Amikor az érdeklődőből könyedén egy új üzleti lehetőség születik, teljes betekintése lesz a korábbi tevékenységekbe és a megrendelt termékekbe. Pár érintéssel áttekintést kaphat a napjáról és akár azonnal hívhatja az ügyfelet. Az Ön számára az ügyfelek megismerése, valamint a csapatok sebessége szinte kulcsfontosságú a siker szempontjából.

A Sales Cloud segítségével azonnal értesülhet a legfrisebb belső céginformációkról és szerezhet valós idejű betekintést az aktuális számokba és mostantól felkészülhet a versenytársakra vonatkozó információkról még a találkozók előtt és az egész csapatot naprakészen tarthatja, minden adat friss és bármikor, bárhol elérhető sőt a szinkronizáció segítségével kollégáival egyszerűen és gyorsan megoszthatja a szükséges információkat.

Mindig ismerni fogja a csapat tagjai, munkáit és számait, így nem lesz további találgatás. Ezzel párhuzamosan, minden ügyfél kommunikációra rálátása lesz és végre igazán produktívá teheti a kapcsolatotartást. Amint frissíti az üzleti lehetőségeit és státuszát, minden fontosabb érintett tájékoztatásra kerül. A managerek célokat tűzhetnek ki és valós idejű támogatást adhatnak az ügyféltalálkozók, prezentációk és hívások során.

Minden ügyfél és érdeklődő priorizálásra kerül, hogy Ön és csapata a leghatékonyabban dolgozhasson és közelebb kerülhessen a felhasználókhoz.