Az evoCRM innovatív end-to-end megoldásokat szállít az ügyfelei számára Európa-szerte. Salesforce Certified tanusítvánnyal rendelkező konzultánsaink biztosítják a szükséges mélyreható tudást és tapasztalatokat, mely segítségével alaposan megismerhetjük vállalkozásuk üzleti folyamatait, és jól megalapozott Salesforce tanácsadási szolgáltatásokat nyújthatunk. Minden ügyfelünk igénye egyedi és ezért számunkra fontos a folyamatok, a kultúra és a technológia ökoszisztémájának megértése ahhoz, hogy jó döntéseket hozzunk.

Konzultánsaink a felmérés szakaszában nyitottak, és receptívek lesznek, majd a részletes elemzés és kutatás során segítenek abban, hogy jobban megértsük, kik a potenciális és meglévő ügyfelek, mire van szükségük, és hogy mik a tapasztalatok az vállalkozása belső folyamataival kapcsolatban. Együtt fogalmazzuk meg a cég jövőképét, és készítünk egy világos ütemtervet, amellyel elérhetjük a várt eredményeket! Mint Salesforce Consulting & Development cég az agilis gyakorlatokat követjük és számunkra fontos az együttműködő munkakultúra, az elszámolhatóság és a követhetőség, az automatizált folyamatok és az átlátható kommunikáció az, amire építjük minden elkötelezettségünket. Tapasztalt és tanúsított szakértőink csapatával a Salesforce megvalósítását egyszerű és költséghatékony módon végezzük ügyfeleink számára. Egy tapasztalt, kreatív szellemiségű tanácsadó céget hoztuk létre, amely mély szakmai szaktudást halmozott fel az elmúlt évtizedek során.

A Salesforce Platform-on következőket nyújtjuk ügyfeleink számára:

  • Egyszerűsített automatizált eset kezelés, a kollégák számára átfogó eset konzolok és szolgáltatás-előzmények követése, omni-channel eset besorolás.
  • Értékesítési folyamat automatizálás, intelligens előrejelzések, átlátható teljesítménykezelés tervezés
  • Intelligens, adatvezérelt, megbízható értékesítési előrejelzések, prediktív elemzés
  • Ügyfélszolgálat és megrendelés, szerződés és teljesítés automatizálás
  • Ügyfél-Partner önkiszolgáló / együttműködő portálok kiépítése a partnerek beszerzési és értékesítési csatornáinak felgyorsítása érdekében; tudásmegosztás és együttműködés azaz a kommunikációs tér kialagítása
  • Einstein Analytics által készített jelentések, irányítópultok, betekintések és ajánlások
  • Kiterjedt és személyre szabott ügyfélkezelés a Marketing Automatizáláson keresztül
  • A kollégák, az ügyfelek és az üzleti partnerek számára, egyedi és eszközre szabható Salesforce1 mobilalkalmazások fejlesztése.