A világ első számú Service platformja, melynek gépezete képes már az első évben képes 32% -kal növelni az ügyfélelégedettséget. Egy platformon, ahol gyorsabb, megbízhatóbb, átláthatóbb az ügyfél nézet. Személyre szabott támogatás digitális csatornákon keresztül, beleértve az üzenetküldést, a csevegést és a társalgást.
A Service Cloud segítségével AI-alapú chatbotok és skálázható támogatás is növeli munkatársai produktivitását, mindemellett az üzleti folyamatok automatizálását egyedi tervezett munkafolyamatok, e-mail sablonok, authorizációs beállítások és jóváhagyási folyamatok révén érik el. Hatékony egyéni jelentéseket és irányítópultokat hozhatnak létre, amelyek lehetővé teszik, hogy 0-24 órában elérjék ügyfeleiket.
Megfelelő egyensúlyban áll a tudásunk és a tapasztalatunk ahhoz, hogy sikeresen kezeljük a legösszetettebb adatátviteli, migrációs kihívásokat. Adatkezelési szolgáltatásaink közé tartozik az adattöltés, a tisztítás, a duplikáció mentesítés, a szabványosítás, a validálás. Segítséget nyújthatunk a trainingekhez és a dokumentálással kapcsolatos egyedi igényekhez is. Ennek megfelelően speciális költséghatékony megoldásokat is tervezünk és optimális határidőn belül ezzel pénzt és időt spórol cégének, valamint növeli a felhasználói elégedettséget.
A vásárlói igények alapvetően megváltoztak és a vállalatok ennek megfelelően igyekeznek felzárkózni. Modern és gyors ügyféltámogatás szükséges, akár több csatornán, 24/7 meg kell állnia a helyét a vállalatnak.