világ első számú Service platformja, melynek gépezete képes már az első évben képes 32% -kal növelni az ügyfélelégedettséget. Egy platformon, ahol gyorsabb, megbízhatóbb, átláthatóbb az ügyfél nézet. Személyre szabott támogatás digitális csatornákon keresztül, beleértve az üzenetküldést, a csevegést és a társalgást.

Service Cloud segítségével AI-alapú chatbotok és skálázható támogatás is növeli munkatársai produktivitását, mindemellett az üzleti folyamatok automatizálását egyedi tervezett munkafolyamatok, e-mail sablonok, authorizációs beállítások és jóváhagyási folyamatok révén érik el. Hatékony egyéni jelentéseket és irányítópultokat hozhatnak létre, amelyek lehetővé teszik, hogy 0-24 órában elérjék ügyfeleiket.

Megfelelő egyensúlyban áll a tudásunk és a tapasztalatunk ahhoz, hogy sikeresen kezeljük a legösszetettebb adatátviteli, migrációs kihívásokat. Adatkezelési szolgáltatásaink közé tartozik az adattöltés, a tisztítás, a duplikáció mentesítés, a szabványosítás, a validálás. Segítséget nyújthatunk a trainingekhez és a dokumentálással kapcsolatos egyedi igényekhez is. Ennek megfelelően speciális költséghatékony megoldásokat is tervezünk és optimális határidőn belül ezzel pénzt és időt spórol cégének, valamint növeli a felhasználói elégedettséget.

A vásárlói igények alapvetően megváltoztak és a vállalatok ennek megfelelően igyekeznek felzárkózni. Modern és gyors ügyféltámogatás szükséges, akár több csatornán, 24/7 meg kell állnia a helyét a vállalatnak.

A Service Cloud előnyei:

  • Az ügyfélkezelési idő és ügyféltájékoztatás minősége is javul.
  • nyomon követhető és gyors ügyfélkezelést eredményez
  • potenciális ügyfelek, meglévő ügyfelek és kapcsolattartók kezelése
  • ügyfél elégedettség mérés és monitoring
  • keresztértékesítési mátrix kialakítása ügyfelenként és termékenként
  • ügyfélszolgálati folyamatok vezérlése
  • ügyfél információ megosztás és ügyféltörténet kezelés
  • potenciális üzleti lehetőség (lead) generálás telefonon, weben és személyesen,
  • telefonos értékesítési csatorna specialitásai (párbeszéd-forgatókönyvek, CTI stb.)
  • ügyfélszolgálati, sales, support csatornák támogatása
  • web-to-lead teljeskörű kiszolgálása
  • közösségi media/weboldlak  monitorozása, elemzése és marketing felhasználása.
  • ügyfélkommunikáció leegyszerűsítése