Amikor a gép megérti, ki ideges, és ki nem: íme a szövegértelmezés új korszaka!

Képzeld el, hogy az ügyfélszolgálatra érkező e-maileket, telefonokat, SMS-eket, Viber és WhatsApp üzeneteket,… stb… minden reggel egy zseniális titkár rendszerezi.  

Mielőtt reggel beülnétek az íróasztalokhoz, már lehet is tudni, mely ügyfelek dühösek, kik elégedettek, és kik igényelnek sürgős választ.  

Ez nem scifi többé – ez az AI-alapú szövegértelmezés a gyakorlatban!  

A mesterséges intelligencia képes az iratok és a hanghívások tartalmát megérteni, összegezni és ez alapján automatikusan kategorizálni őket!

Miért fontos ez?

Mert az idő pénz, az ideges ügyfél pedig potenciális veszteség.

A legtöbb cég úgy küzd a beérkező üzenetek áradatával, mint egy túlterhelt postás a karácsonyi időszakban. Naponta százával vagy ezrével érkeznek e-mailek, kommentek, visszajelzések. Melyiket olvassuk el először? Ki az, aki valóban dühös? Melyik probléma eszkalálódhat gyorsan? 

A hagyományos módszer erre olyan, mint egy tűt megkeresni a szénakazalban. 

Hogyan működik az AI-alapú szövegértelmezés?

Mint egy érzelmi detektor. 

Gondolj bele: míg egy ügyfélszolgálatos kolléga egy hosszú e-mailt 5-10 perc alatt olvas el, az AI másodpercek alatt feltérképezi annak teljes tartalmát és hangulatát. Mintha röntgenszemmel látná az üzeneteket – azonnal felismeri, ha valaki „forr a dühtől” vagy éppen „elégedetten mosolyog” a monitor előtt. 

Az AI olyan, mint egy tapasztalt ügyfélszolgálatos, aki soha nem fárad el: 

  • Elkülöníti a „fontos” és „sürgős” ügyeket, 
  • Felismeri az ironikus vagy szarkasztikus hangnemet, 
  • Kiemeli azokat a fontos információkat, amiken az emberi szem könnyen átsiklana. 

A kritikus esetek így gyorsan a megfelelő munkatárshoz kerülhetnek, legyen szó ügyfélszolgálatról,panaszkezelésről vagy más igényről.  

És ez még mindig nem minden! 

Tartalmi összefoglalók és előre megírt válaszok elkészítése

A mesterséges intelligencia képes valamennyi beérkező e-mail vagy hangüzenet tartalmi összefoglalására és megválaszolására is.  

Így Neked már csak a “mindenttudó” AI-kolléga által megírt, összeállított válaszlevelet kell kiküldés előtt jóváhagyni, vagy szükség esetén azt módosítani!  

LEGHATÉKONYABB FELHASZNÁLÁSI TERÜLETEK:

  • Email és chatüzenetek automatikus priorizálása: Az AI azonosítja a sürgős, panasz jellegű vagy dühös hangvételű üzeneteket, így azok azonnal a megfelelő kollégához kerülhetnek. 
  • Chatbotok valós idejű érzelemfelismeréssel: Ha az AI észleli, hogy a felhasználó frusztrált, átirányítja őt egy élő ügyintézőhöz. 
  • Ügyfélelégedettség mérése beérkező visszajelzések alapján: Az AI összesíti és elemzi a beérkező szövegeket, így naponta friss képet ad az ügyfélhangulatról. 
  • Kommentek és vélemények szentimentelemzése: A közösségi oldalakon megjelenő hozzászólások érzelmi tartalmának elemzése (pl. pozitív/negatív trendek a kampányindítás után). 
  • Márkák online megítélésének valós idejű követése: A szövegelemző AI segít a reputációmenedzsmentben azáltal, hogy kiemeli a veszélyes, eszkalálódásra hajlamos véleményeket. 
  • Piackutatás szövegalapú válaszokból: Nyitott kérdésekre adott szabad szöveges válaszok automatikus elemzése kampányok előtt vagy után. 
  • Dolgozói visszajelzések elemzése: Az AI nemcsak az adatokat, hanem a hangulatot is értelmezi, így gyorsan észrevehetőek a problémás csapatok vagy az egyéni hangulatromlás. 
  • Álláspályázatok előszűrése motivációs levelek alapján: Az AI felismeri a valódi lelkesedés jeleit, vagy épp a sablonos, kevésbé komoly pályázatok nyelvezetét. 
  • Belső panaszok vagy javaslatok szűrése: Anonim bejelentések hangvételének és tartalmának elemzése, hogy a HR gyorsabban reagálhasson a kritikus helyzetekre. 
evocrm

Kapcsolat

Ismerd meg, hogyan segítenek szövegelemző és hangfelismerő megoldásaink a hatékonyság növelésében!

Elérhetőségeink

Töltsd ki a formunkat, és kollégánk hamarosan felveszi a kapcsolatot!

  • Iroda, telephely

    1117 Budapest, Hauszmann Alajos utca 2.

    Székhely

    1111 Budapest, Lágymányosi utca 12. fszt. 2.

  • E-mail cím

    office@evocrm.hu

  • Telefon

    +36 30 082 8280

    Kérem a konzultációt!

    Elolvastam az Adatvédelmi szabályzatot és hozzájárulok, hogy az evoCRM tárolja és feldolgozza a fent megadott személyes adataimat, hogy az abban megfogalmazott igényemet teljesíthesse.