A Dynamics 365 egyesíti az értékesítés, ügyfélszolgálat, marketing, ERP és az Office 365 képességeit

A körülöttünk zajló technológiai fejlődés, valamint a fizikai és a virtuális világ keveredése sok változást hozott. A vállalatok ügyfélkapcsolat kezelésének IT támogatottsága komoly technológiai átalakuláson ment keresztül, mely legfontosabb elemei a felhő alapú technológia elterjedése, az IoT és a Big Data. A Dynamics 365 a mesterséges intelligencia segítségével képes a digitális transzformáció következtében előálló információk elemzésére és akár valós idejű visszacsatolásokat adni.

A Microsoft Dynamics 365 egyik legnagyobb előnye az óriási Microsoft ökoszisztéma: Azure-alapú szolgáltatásokkal és platformmal skálázható a rendszer; PowerAppsMicrosoft Flow, és PowerBI segítségével kódolás nélkül egyszerűen konfigurálható, kiterjeszthető a működés a bonyolultabb üzleti igények kielégítésére. On premise és cloud technológián is képes kiszolgálni az igényeket. A szinte minden cégnél elérhető Office 365 alkalmazásokkal magas szinten integrált, így egyedülálló élményt biztosít használóinak. A platform egyedülálló módon képes a cégek igényeit úgy kiszolgálni, hogy biztosítsa az objektivitást, valós idejű beavatkozási lehetőségeket, elemzést és egyben döntéstámogató javaslatokat biztosít. A Teams egyesíti a csapat hatékony működéséhez szükséges felhasználókat, tartalmakat és eszközöket.

A jelenben zajló digitális transzformáció következtében automatizált üzleti folyamatok maximalizálják a munkatársak hatékonyságát, elkerülve az esetleges emberi hibákat és a munkavégzés kényelmesebbé és rugalmasabbá válik. Az új, egyesített kezelő felület még kényelmesebb rendszert biztosít, ami még az új belépők számára is könnyen áttekinthető.

portál alkalmazásokon keresztül az ügyfelek perszonalizált, magas szintű, szervezeteken átívelő ügyfélélményben részesülhetnek, ezáltal fokozható az ügyfelek önkiszolgálási interakciói és az elköteleződés.

Bevezetése pozitív hatással lesz a szervezetre, mely növeli az ügyfélelégedettséget, és csökkenti a költségeket.

evocrm

Kompetenciák

D365 Customer Service Functional consultant
mb-600_badge

 

evocrm

Kapcsolat

Vegye fel velünk a kapcsolatot, online vagy telefonon

Elérhetőségeink

Vegye fel velünk a kapcsolatot, online vagy telefonon:

  • Iroda, telephely

    1117 Budapest, Hauszmann Alajos utca 2.

    Székhely

    1111 Budapest, Lágymányosi utca 12. fszt. 2.

  • E-mail cím

    office@evocrm.hu

  • Telefon

    +36 30 082 8280

    Elolvastam az Adatvédelmi szabályzatot és hozzájárulok, hogy az evoCRM tárolja és feldolgozza a fent megadott személyes adataimat, hogy az abban megfogalmazott igényemet teljesíthesse.