evoCRM

Az Ön Salesforce partnere

evocrm

Salesforce-ról

Világvezető CRM megoldás

A Salesforce a világ #1 számú CRM megoldása, mely az ötlettől kezdve az megvalósításig a leggyorsabb utat biztosítja, hogy egy vállalat új ügyfeleket szerezzen és az automatizált, személyre szabott üzleti megoldások segítségével egyszerűen, gyorsan és hatékonyan elérje ügyfeleit. Salesforce megadja a kellő mechanizmust és stabil rendszert mellyel az időigényes folyamatoknak búcsút mondhat és központilag automatizálhajta őket mely később mérhető eredményeket és kiváló felhasználói élményeket nyújthat ügyfeleinek és kollégáinak egyaránt. Teljesen új korszakot nyithat az ügyfélkezelésben.

A felgyorsult digitalizáció következtében a cégek egyre nagyobb kihívásokkal néznek szembe. A Salesforce Sales, Service, Marketing Cloud számos vállalatokon átívelő, optimalizált és innovatív megoldást nyújt mellyel munkatársai napi munkavégzését megkönnyítheti. Ha a tapasztalataikba invesztál, akkor elősegíti, hogy energikusak, hűségesek és elkötelezettek legyenek a cége iránt. E körforgás megteremtése, mind a ügyfelek és kollégái számára is fontosak, mivel közvetlenül befolyásolják egymást. Segít megoldani az üzleti problémákat és felépíteni a jövőre nézve, olyan megoldásokat kínálva, amelyek üzleti tanácsadást, felhasználói élményt, technológiát és elemzéseket tartalmaznak. Fejlessze belső üzleti folyamatait és induljon el az okos vállalattá való átalakulás útján!

A Salesforce 360 fokos nézetet nyújt ügyfeleiről így átlátható előrejelzések, árajánlatok és marketing kampányok könnyedén elkészíthetőek már meglévő és új ügyfelei számára. Minél többet tud az ügyfeléről, annál hatékonyabban adhat el és kínálhat ügyfeleinek egyénre szabott, okos megoldásokat, szolgáltatásokat. Hatékony kihasználása érdekében fontos a stratégia kialakítása és tervezése, hogy pontosan hogyan tudja a jövőben használni az összes funkcióját. Ennek megfelelően az előre és jól megtervezett megoldások sok időt és erőforrást takaríthatnak meg.

Salesforce Certified tanácsadóink felkészültek a folyamatos trainingek és fejlesztési szolgáltatások biztosításában, illetve harmadik féltől származó szolgáltatások integrálásában. Mindemellett egyéni Salesforce alkalmazás fejlesztésben és implementációs tanácsadásban is segítséget nyújtanak.

felhő alapú CRM szolgáltatások közül egyik legnagyobb felhőalkalmazás piactér a Salesforce AppExchange mely lehetővé teszi, hogy több ezer alkalmazásból válogatva egyszerűen teljes körű szolgáltatásokat nyújtson ügyfeleinek.

Cégünk számos szolgáltatást kínál az egyszerű induló Salesforce csomagoktól az összetettebb egyéni megoldásokig. A legjobb, hogy mindezt napokban és hetekben tervezzük meg, nem hónapokban és években.

evocrm

Salesforce szolgáltatásaink

Salesforce Consulting Service

Az evoCRM csapatának tanácsadói, üzleti elemzői, fejlesztői és projektmenedzserei garantálják a sikeres megvalósításokat. Cégünk olyan folyamatok inicializására törekszik, amelyek tovább erősítik a globális üzleti modelleket.

Service Cloud

Személyre szabott támogatás digitális csatornákon keresztül. Egy platformon, ahol gyorsabb, megbízhatóbb, átláthatóbb az ügyfél nézet. Egyensúlyban az adatkezelés és az ügyfél.

Sales Cloud

A Sales Cloud segítségével központba helyezi az ügyfelet és vállalata kiemelkedő teljesítményeket érhet el az értékesítés területén. Rugalmas és a felhő alapú technológia segítségével bármikor elérheti a számítógépén, tabletén, vagy akár az okostelefonján is, így bárhol megoldhatja ügyeit.

Salesforce Platform Development

Salesforce lehetővéteszi, hogy mobilalkalmazásokat, webalkalmazásokat, natív alkalmazásokat, portálokat és integrációkat könnyedén összekapcsoljunk egy Platformon így a Salesforce CRM-nek megfelelően, az Ön igényei testreszabhatóak és nem kell megváltoztatnia üzleti tevékenységét.

evocrm

Kompetenciák

 

 

evocrm

Kapcsolat

Vegye fel velünk a kapcsolatot, online vagy telefonon

Elérhetőségeink

Vegye fel velünk a kapcsolatot, online vagy telefonon:

  • Iroda, telephely

    1117 Budapest, Hauszmann Alajos utca 2.

    Székhely

    1111 Budapest, Lágymányosi utca 12. fszt. 2.

  • E-mail cím

    office@evocrm.hu

  • Telefon

    +36 30 082 8280

    Elolvastam az Adatvédelmi szabályzatot és hozzájárulok, hogy az evoCRM tárolja és feldolgozza a fent megadott személyes adataimat, hogy az abban megfogalmazott igényemet teljesíthesse.