A mai modern világban a vállalatok egyik legfontosabb stratégiai feladata az ügyfeleik magas színvonalú kiszolgálása és a belső folyamatok optimalizálása.
A CRM (CustomerRelationship Management) egy olyan üzleti felfogás, amivel könnyebbé tehető a cég és ügyfeleinek kapcsolattartása a folyamatok egy rendszerben való kezelésével. Míg a legtöbb cég új ügyfelek megszerzésére koncentrál, a már meglévő ügyfélkör megtartása és támogatása legalább ilyen fontos. Ezek az üzleti folyamatok nagyon komplex és sokoldalúak lehetnek. Ezért nagyon fontos, hogy a megfelelő CRM rendszert válasszuk, amely magába foglalja a szükséges marketing, sales és service folyamatokat, és funkcionalitása a cég szervezeti fejlődésével párhuzamosan alakítható.
Az evoCRM csakis kizárólag a legnagyobb gyártóknak a legjobb CRM megoldásait alkalmazza, amelyek többek között rendelkeznek a marketing, sales és service a folyamatokkal, valamint valóban tovább bővíthetőek. Ezek a termékek egy keretet és egy platformot is szolgáltatnak, amelyre könnyen tovább építkezhetünk. A CRM rendszert olyan evolúciós folyamaton visszük át, amellyel lehetőségünk van egy vállalat digitális transzformációját a CRM rendszer platformján megvalósítani.