evocrm

Cégünkről

A mai modern világban a vállalatok egyik legfontosabb stratégiai feladata az ügyfeleik magas színvonalú kiszolgálása és a belső folyamatok optimalizálása.

A CRM (Customer Relationship Management) egy olyan üzleti felfogás, amivel könnyebbé tehető a cég és ügyfeleinek kapcsolattartása a folyamatok egy rendszerben való kezelésével. Míg a legtöbb cég új ügyfelek megszerzésére koncentrál, a már meglévő ügyfélkör megtartása és támogatása legalább ilyen fontos. Ezek az üzleti folyamatok nagyon komplex és sokoldalúak lehetnek. Ezért nagyon fontos, hogy a megfelelő CRM rendszert válasszuk, amely magába foglalja a szükséges marketing, sales és service folyamatokat, és funkcionalitása a cég szervezeti fejlődésével párhuzamosan alakítható.

Az evoCRM csakis kizárólag a legnagyobb gyártóknak a legjobb CRM megoldásait alkalmazza, amelyek többek között rendelkeznek a marketing, sales és service a folyamatokkal, valamint valóban tovább bővíthetőek. Ezek a termékek egy keretet és egy platformot is szolgáltatnak, amelyre könnyen tovább építkezhetünk. A CRM rendszert olyan evolúciós folyamaton visszük át, amellyel lehetőségünk van egy vállalat digitális transzformációját a CRM rendszer platformján megvalósítani.

Az evoCRM Magyarországon az egyetlen cég, amely a három legnagyobb CRM rendszer gyártójával partnerséget kötött. Munkatársaink többéves szakmai, valamint szervezői gyakorlattal rendelkeznek Microsoft Dynamics CRM, Oracle Siebel, és Salesforce rendszerek tervezésében, fejlesztésében és bevezetésében.Széles kompetenciáink, számos iparági és technológiai referencia, és több mint 15 éves nemzetközi tapasztalatunk révén egyedi kihívásokkal is könnyedén megbirkózunk. Nem csupán átadjuk, hanem kidolgozzuk Önnel a megfelelő megoldást, támogatjuk a rendszer bevezetését és üzemeltetését. Folyamatosan bővülő tapasztalataink jelentik a garanciát arra, hogy az üzleti problémák valódi gyökerét, és annak leghatékonyabb megoldását is megtaláljuk.

Cégünk folyamatosan bővül, és átléptük a 60 fős létszámot. A csapatunk nagy része beszél angol és német nyelven. Ha Ön egy CRM technológiákban tapasztalt nearshore partnert keres, akkor számíthat az evoCRM szolgáltatásaira. Cégünk Magyarországon kívül CRM fejlesztési szolgáltatásokat nyújt Németországban, Svájcban, Ausztriában, Romániában és Hollandiában lévő vállalatoknak is.

Küldetésünk az, hogy cégünk informatikai módszerekkel a legösszetettebb üzleti folyamatok optimalizálására is megoldást nyújtson. Bízza ránk és mi összeillesztjük a puzzle darabjait!

evocrm

Miért válassz minket?

  • certification

    15+ év
    tapasztalat

  • worldwide

    Nemzetközi
    tapasztalat

  • translator

    Német és Angol nyelvtudás

  • factory

    Iparág specifikus szaktudás

  • monitoring

    Termékfüggetlen szaktanácsadás

evocrm

Management

Szabó Máté

Szabó Máté

Oracle Siebel ágazatvezető
evocrm

Értékeink

  • 05_csapatmunka_HU_3D_transp_web
    Csapatmunka

    Számíthatunk egymásra, megosztjuk tudásunkat és segítjük egymást.

  • 01_emberkozpontusag_HU_3D_transp_web
    Emberközpontúság

    Embert látunk munkatársainkban és partnereinkben, odafigyelünk egymásra.

  • 02_etikussag_HU_3D_transp_web
    Etikusság

    Betartjuk az írott és a korrektség íratlan szabályait is, win-win megoldásokat keresünk

  • 03_folyamatos_fejlodes_HU_3D_transp_web
    Folyamatos fejlődés

    Nyitottak és proaktívak vagyunk, ill. tanulunk másoktól és egymástól is, hogy egyre jobbak legyünk.

  • 04_eredmenyorientaltsag_HU_3D_transp_web
    Eredményorientáltság

    Figyelünk rá, hogy a csapatban mindenki egy irányba evezzen, így határidőre elvégzett, minőségi szolgáltatást nyújthassunk.

evocrm

Felelősen társadalmunkért

evocrm

Rólunk mondták

evocrm

Referenciáink

Referenciáink az elmúlt 15 évből, a teljesség igénye nélkül