evocrm
Cégünkről
A mai modern világban a vállalatok egyik legfontosabb stratégiai feladata az ügyfeleik magas színvonalú kiszolgálása és a belső folyamatok optimalizálása.
A CRM (Customer Relationship Management) egy olyan üzleti felfogás, amivel könnyebbé tehető a cég és ügyfeleinek kapcsolattartása a folyamatok egy rendszerben való kezelésével. Míg a legtöbb cég új ügyfelek megszerzésére koncentrál, a már meglévő ügyfélkör megtartása és támogatása legalább ilyen fontos. Ezek az üzleti folyamatok nagyon komplex és sokoldalúak lehetnek. Ezért nagyon fontos, hogy a megfelelő CRM rendszert válasszuk, amely magába foglalja a szükséges marketing, sales és service folyamatokat, és funkcionalitása a cég szervezeti fejlődésével párhuzamosan alakítható.
Az evoCRM csakis kizárólag a legnagyobb gyártóknak a legjobb CRM megoldásait alkalmazza, amelyek többek között rendelkeznek a marketing, sales és service a folyamatokkal, valamint valóban tovább bővíthetőek. Ezek a termékek egy keretet és egy platformot is szolgáltatnak, amelyre könnyen tovább építkezhetünk. A CRM rendszert olyan evolúciós folyamaton visszük át, amellyel lehetőségünk van egy vállalat digitális transzformációját a CRM rendszer platformján megvalósítani.
Az evoCRM Magyarországon az egyetlen cég, amely a három legnagyobb CRM rendszer gyártójával partnerséget kötött. Munkatársaink többéves szakmai, valamint szervezői gyakorlattal rendelkeznek Microsoft Dynamics CRM, Oracle Siebel, és Salesforce rendszerek tervezésében, fejlesztésében és bevezetésében.Széles kompetenciáink, számos iparági és technológiai referencia, és több mint 15 éves nemzetközi tapasztalatunk révén egyedi kihívásokkal is könnyedén megbirkózunk. Nem csupán átadjuk, hanem kidolgozzuk Önnel a megfelelő megoldást, támogatjuk a rendszer bevezetését és üzemeltetését. Folyamatosan bővülő tapasztalataink jelentik a garanciát arra, hogy az üzleti problémák valódi gyökerét, és annak leghatékonyabb megoldását is megtaláljuk.
Cégünk folyamatosan bővül, és átléptük a 60 fős létszámot. A csapatunk nagy része beszél angol és német nyelven. Ha Ön egy CRM technológiákban tapasztalt nearshore partnert keres, akkor számíthat az evoCRM szolgáltatásaira. Cégünk Magyarországon kívül CRM fejlesztési szolgáltatásokat nyújt Németországban, Svájcban, Ausztriában, Romániában és Hollandiában lévő vállalatoknak is.
Küldetésünk az, hogy cégünk informatikai módszerekkel a legösszetettebb üzleti folyamatok optimalizálására is megoldást nyújtson. Bízza ránk és mi összeillesztjük a puzzle darabjait!
evocrm
Miért válassz minket?
evocrm
Management
evocrm
Értékeink
evocrm
Felelősen társadalmunkért
HÉTCSODA ÉLMÉNYTÁBOR
A Hétcsoda Élménytábor önkéntesek által kifejlesztett program, mely egyhetes nyaralást biztosít a sajátos nevelési igényű, tartósan beteg, beilleszkedési-, tanulási-, s magatartási nehézséggel küzdő gyermekek számára. Az élménypedagógiai módszerek célja az egyének sokszínűségének elfogadása és az esélyegyenlőség biztosítása. A tábor kizárólag támogatásokból és pályázati forrásokból valósul meg. Büszkék vagyunk rá, hogy immár a mi hozzájárulásunk is segíti e nagyszerű kezdeményezést.
ARLÓI JEZSUITA JELENLÉT
A Borsod megyei Arlóban a mélyszegénység jellemzi a szegregátumokban élő hátrányos helyzetű családok életét. Az Arlói Jezsuita Jelenlét Program 2020-ban kezdte meg működését, és a zeneoktatás (Szimfónia program) mellett számos felzárkózást segítő projektet is megvalósít. A csoportos zenei foglalkozások élményt adnak, és fejlesztik a gyermekek értelmi, érzelmi és társas készségeit, a sikeres iskolai pályafutást pedig a zenetanulás eszközeivel elősegítik. 2021-ben a támogatás a heti rendszeres foglalkozások mellett egy nyári zenei tábor megvalósítását is segítette.
BUDAPEST FŐVÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Budapesti székhelyű vállalat vagyunk, központi irodánk a XI. kerületben található. A koronavírus-járvány miatt támogattuk a Budapest Főváros Önkormányzatát a járvány megelőzésében és kezelésében. A támogatás az egészségügyi biztonság, védelem és ellátás érdekében lett felhasználva a költségvetési szervek és a tulajdonukban álló gazdasági társaságok dolgozói számára, valamint az általuk nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevők számára védőfelszerelések és segédeszközök beszerzésére.
evocrm
Rólunk mondták
2020 első negyed éve óta dolgozunk együtt ezzel a nagyszerű csapattal. Összetett, sokrétű feladatokat kellett megoldaniuk, mivel többezer termékünk és többszáz vásárlónk van, mindegyik külön árlistával. A projekt első fele egyedi fejlesztéssel telt, a mi egyedi igényeinket szem előtt tartva. A bevezetés óta minden nap a Salesforce- al dolgozunk és a fejlesztések azóta sem álltak meg, mindig találunk olyan területeket, amik a közös fejlesztés eredményeként megkönnyítik a munkánkat.
Az evoCRM fejlesztő és projektcsapata az üzleti igények alapján egy megoldásközpontú specifikációt állított össze nekünk. A Salesforce és az ERP rendszerek közötti integrációs fejlesztést kiemelkedő szakmai hozzáértéssel és ügyfélorientált hozzáállással valósították meg. A projekt ütemezése és a projektmenedzsment a szállítói és vevői oldalon összehangolt volt. Az evoCRM csapata felkészült, motivált és ügyfélközpontú, csak ajánlani tudom más cégeknek is.
A Jézus Társasága Magyarországi Rendtartománya széles körű tevékenységeihez kapcsolódóan szerette volna összehangolni kapcsolatkezelő és értékesítő rendszereit, és racionalizálni adatkezelési folyamatait. A Salesforce rendszerre esett a választásuk, majd az EvoCRM Kft. fejlesztőivel és tanácsadóival személyre szabott rendszert dolgoztunk ki. Az együttműködés rugalmas és feladat-fókuszú volt, a céljuk pedig Isten dicsőségére történő munkavégzés.
„Sok év után szántuk rá magunkat erre a fejlesztésre. Ehhez a lépéshez az evoCRM-ben olyan partnerre és szakemberekre találtunk, akik meghallgatták az elképzeléseinket, akikkel részletekbe menően egyeztettük a lehetőségeket, majd egy rendkívül jól szervezett kommunikációval biztosított közös projektmunka végén, ügyfélként pedig a legnagyobb nyugalommal vehettük át a fejlesztést.”
Az EVO CRM Kft-vel való együttműködés gördülékenyen zajlott, hiszen támogató, türelmes és szakmailag felkészült partnert kaptunk. A rendszer újboli felépítése nem volt egyszerű feladat, de sikerült együtt megoldani az felmerülő problémákat. A letisztult rendszerben dolgozni fantasztikus érzés, mert nincsenek hibák vagy felugró ablakok. Korábban azt hittük, hogy ezek a rendszer részei, de az EVO CRM segítségével rájöttünk, hogy nem kell így lennie. Nagyon hálásak vagyunk a két fejlesztőnek a profi munkájukért!
„Az EvoCRM csapata hatékonyan dolgozott együtt velünk, megértették céljainkat és javasolták a megfelelő technikai megoldásokat a rendszer konfigurálásához. A napi megbeszélések nem jelentettek terhet, mert folyamatosan értesültem a haladásról és minden kérdésemre választ kaptam. Önkénteseink és kollégáim naponta használják a Salesforce rendszert, ami a sikeres bevezetés bizonyítéka. Köszönöm az EvoCRM-nek a professzionális munkát és várjuk a jövőbeli együttműködést”
„Nagyon jó hangulatú és rugalmas együttműködésben volt részünk az evoCRM munkatársaival, a napi szintű egyeztetések alkalmával Lohonyai Zsófi bátorításának, profi útmutatásának és magyarázatainak köszönhetően nem egészen két hét alatt sikerült az elképzeléseinknek megfelelő kialakítást megteremtenünk a Salesforce adta keretek között. Ezúton is köszönjük, hogy küldetésünk sikeréhez az evoCRM csapata hozzájárult.”
“I am very grateful for your work and the way I can rely on you handling the new tasks, and I am looking forward to many more to come.”
Georg Haßlinger, Emakina
“Thx for the awesome work that we accomplished together in 2021.
We are looking forward to the projects together with you in 2022.“
Christoph Stiedl, Emakina
„Az EvoCRM munkatársaival való együttműködés a kezdetektől fogva gördülékeny és hatékony volt, köszönhetően az emberközpontú és megoldásorientált hozzáállásuknak. Nem csupán elvégezték a feladatokat, hanem együtt, csapatként gondolkoztunk és találtuk meg a számunkra legjobb megoldásokat. Mind szakmailag, mind emberileg nagyon elégedettek vagyunk az EvoCRM csapatával. Velük mindig sikerül megvalósítani azt, amire szükségünk van.”
evocrm
Referenciáink
Referenciáink az elmúlt 15 évből, a teljesség igénye nélkül