A mai üzleti környezetben az információk és adatok helyes felhasználása kulcsfontosságú üzleti előnyt jelent. 

Cégünk a Power Platform segítségével egy teljes körű eszközkészletet ad, amely lehetővé teszi, hogy egyszerűen és hatékonyan automatizáld üzleti és belsős folyamataidat, vizualizáld adataid, és létrehozz testreszabott alkalmazásokat vállalkozásod igényeire szabva. Ezáltal időt és erőforrásokat takaríthatsz meg, miközben növeled a produktivitást és az üzleti eredményeket. 

Mi a Power Platform?

A Microsoft Power Platform egy olyan összetett alkalmazásplatform, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy komplex üzleti alkalmazásokat építsenek, automatizáljanak folyamatokat, adatelemzéseket végezzenek. 

Használatával könnyedén összekapcsolhatod akár a teljes adatállományt vállalkozásod különböző rendszereiből, így egységes nézetet kapva a teljesítményről és a folyamatokról. Ezáltal a döntéshozatal gyorsabb és hatékonyabb lesz, miközben javul az üzleti átláthatóság és rugalmasság. 

Felhőalapú szolgáltatás, így az adatok biztonságosan és kedvező áron tárolhatók, a GDPR törvénynek teljes mértékben megfelelően.  

Egyéb Microsoft megoldásokkal erősen integrált (pl. Outlook, Sharepoint), külső adatforrásokkal történő integrációra pedig fel van készítve a rendszer, lehetővé téve az integrált folyamatok létrehozását.  

Felhasználóbarát, intuitív, könnyen testreszabható felülettel rendelkezik, számos olyan megoldás készíthető a rendszerben, amely nem igényel fejlesztői tudást (pl. automatizmusok, nézetek kialakítása). 

Ezeken felül létrehozhatsz interaktív chatbotokat is, amelyek segítenek az ügyfélszolgálat hatékonyságának növelésében és optimalizálásában. A chatbotok könnyedén integrálhatók üzleti rendszerekbe, és személyre szabott megoldásokat kínálhatnak ügyfeleidnek. 

Lehetőségek

A Power Apps beépített AI funkciókkal rendelkező egyedi üzleti alkalmazások építésére szolgáló Low-Code platform. Erősen integrált egyéb Microsoft megoldásokkal is, mint például Sharepoint, Excel, Outlook. A Power Apps alkalmazások, szolgáltatások és connectorok gyűjteménye, illetve egy olyan adatplatform, amely az egyéni üzleti igénykhez igazodó alkalmazás fejlesztéshez kínál pofesszionális környezetet.  

Csapatunk segítségével egyedi alkalmazásokat tervezhetsz és valósíthatsz meg, optimalizálva vállalkozásod működését. A kevés kódolási tudást igénylő platform gyors és költséghatékony megoldást kínál, így alkalmazásaidat percek alatt megoszthatod és használhatod minden eszközön. 

Fedezd fel a Power BI által kínált lehetőségeket az adatok vizualizálására és elemzésére! Hozz létre könnyedén dinamikus jelentéseket és dashboardokat, hogy mélyebb betekintést nyerj az adatok mögött rejlő trendekbe és összefüggésekbe. A Power BI lehetővé teszi részletes diagramok és grafikonok összeállítását vállalkozásod adatai alapján, fedezd fel a bennük rejlő hasznos információkat.

Hozd meg üzleti döntéseit a valóban lényeges adatok alapján, egyedi megjelenítésben, automatizált módon, bármikor és bárhol.

Használd ki a Power Automate által kínált lehetőségeket üzleti folyamataid automatizálására és integrációjára! Hozz létre automatizált munkafolyamatokat anélkül, hogy kódolnod kellene, ezzel növelve a hatékonyságot és csökkentve a hibalehetőségeket.
Automatizáld az egyszerű, gyakran ismétlődő feladatokat, hogy munkatársaid a lényeges, összetett folyamatokra tudjanak koncentrálni. A beépített sablonok segítségével néhány kattintással automatizálhatod a fontos feladatokat, így elfelejtheted az ismétlődő emlékeztetők küldését.

Legyél Te is része a hatékonyság és a termelékenység forradalmának a Power Automate segítségével!

Élj a Power Virtual Agents által kínált lehetőségekkel! Készíts könnyedén virtuális asszisztenst chatbot formájában az ügyfélkommunikáció javítása érdekében! Az interaktív chatbot segítéségével, csökkenthető az ügyfélszolgálat repetitív feladata, amely növeli a hatékonyságot és elérhetőséget.

Informáld ügyfeleidet egyéni chatbot segítségével, amely beépíthető olyan alkalmazásokba, mint a Skype, a Facebook, a PowerApps és még sok más. Legyél részese a hatékony ügyfélkommunikáció és a jobb ügyfélszolgálat forradalmának a Power Virtual Agents segítségével!

A Power Pages lehetővé teszi az üzleti felhasználók számára, hogy gyorsan és egyszerűen hozzanak létre professzionális weboldalakat kódolási ismeretek nélkül. Könnyen integrálható más egyéb Microsoft termékekkel, mint pl. a Power BI és Power Automate, ezáltal az adatok könnyen kezelhetők és vizualizálhatók a létrehozott weboldalakon keresztül.

Használati területei például: Vállalati portálok – belső és külső portálok, melyen keresztül az alkalmazottak partnerek és ügyfelek elérhetik a szükséges információkat és erőforrásokat. Ügyfélszolgálati weboldalak – lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy hatákonyan lépjenek kapcsolatba a vállalattal. E-kereskedelmi megoldások – webáruházak és online rendelési rendszerek. Közösségi és információs portálok – A tagok információkat oszthatnak meg és kommunikálhatnak egymással.

Felhasználási területek

HR

• Onboarding, belépési folyamatok támogatása (szerződés, orvosi vizsgálat, munkavédelmi oktatás, eszközök stb.)
• Toborzási folyamat
• Kilépési folyamat
• Employer folyamatok: oktatások, juttatások, szabadság igénylések, jóváhagyási folyamatok

Field Service

• Kiszállás helyszínre
• Feladatkezelés, munkafelmérés, munkalap, helyszíni aláírás
• Email értesítés, csatolmányok

Support

• Ügyfélszolgálat, panaszkezelés, hibabejelentés
• Automatikus és manuális email értesítések
• Bejelentkezés egy szervízre (pl. autószervíz)
• Karbantartási jegyzőkönyv

Nyilvántartási rendszerek

• Eszközök nyilvántartása
• Beszerzési folyamatok, jóváhagyás
• Igénylési kérelmek feldolgozása

Azoknak ajánljuk, akik...

…kinőtték már az Excel táblákat a különböző folyamataik vezetésére, de nem akarnak vagy nincs idő komplett egyedi fejlesztést és infrastruktúrát felépíteni,

…szeretnék az üzleti folyamataikat automatizálni, de kevés a tapasztalt IT-s kolléga vagy annyira leterheltek, hogy ilyen fejlesztésekre nem tudnak időt allokálni,

…az IT csapathoz napról napra sürgető fejlesztési igények érkeznek be a különböző divízióktól a back office területek támogatására,

…a folyamataik során a kvalifikáltabb kollégáik idejét rabolják repetatív rutinfeladatokkal.

Kompetenciák

mb-600_badge

Információra van szükséged?

Kérd ingyenes bemutató konzultációnkat!

Elérhetőségeink

Vedd fel velünk a kapcsolatot, vagy töltsd ki a formot, kollégánk hamarosan keresni fog Téged!

  • Iroda, telephely

    1117 Budapest, Hauszmann Alajos utca 2.

    Székhely

    1111 Budapest, Lágymányosi utca 12. fszt. 2.

  • E-mail cím

    office@evocrm.hu

  • Telefon

    +36 30 082 8280

    Elolvastam az Adatvédelmi szabályzatot és hozzájárulok, hogy az evoCRM tárolja és feldolgozza a fent megadott személyes adataimat, hogy az abban megfogalmazott igényemet teljesíthesse.