Hogyan kezdődött

A Siebel az Oracle legnagyobb CRM megoldása. A története 1993-ban kezdődik, ekkor alapították a Siebel Systems céget. Az 1990-es elején nem léteztek még a piacon hatékony és széles körben jól alkalmazható automatizált értékesítést elősegítő rendszerek. Akkoriban több mint 400 különböző megoldással próbálták kezelni az egyre nagyobb elvárásokat. A Siebel volt az első olyan CRM rendszer, mely megfelelőn robosztus és több iparágban könnyen alkalmazható megoldásként jelent meg a piacon. A tervezéskor nagy figyelmet fektettek arra, hogy az egyre bővülő informatikai igényeket mindig könnyen teljesítse. A 90-es évek második felében a Siebel könnyen az élre tört. A Fortune magazin 1999-ben az Egyesült Államokban leggyorsabban növekvő cégnek nevezte a Siebelt.

Kinek ajánljuk

A Siebel ma már nem piacvezető, de még ma is kijelenthetjük, hogy a Siebel az egyetlen olyan CRM megoldás, amit már a kezdetekben is nagyvállalati alkalmazásra terveztek. Ez benne van a Siebel DNS-ében, és ezért nagy mennyiségű adat kezelése esetében a versenytársak soha nem tudták megelőzni. A Siebel jelenlegi versenytársai kezdetekben csak a kis és középvállalati szegmensekben voltak alkalmazhatóak, és ebből fejlődtek tovább, de nem minden téren tudták kinőni a kezdeti limitált képességeiket. A Siebel-t sokszor a nagy elefánt CRM-nek nevezik, de nekünk van egy jobb hasonlatunk. A Siebel-t úgy tervezték, mint nagy teherszállító óceánjáró hajókat, amelyek képesek olcsón nagy mennyiséget szállítani, míg a többi CRM megoldás olyan, mint a fürge kis hajók, amelyekkel rövidebb utakon szállítanak néhány konténert. Van olyan vállalat, akinek megfelel a kishajó, és van olyan vállalat, amely csak nagyhajóval járja a tengereket.

Ha önöknek komplex ügyfélkezelési és értékesítési folyamataik vannak, melyek nagymennyiségű adatot generálnak, akkor önöknek a Siebel CRM megoldásra van szükségük. A Siebel több mint 50 iparági megoldást tartalmaz,de további licenszköltség nélkül bővíthető, és más rendszerekkel könnyen integrálható. A Siebel nem felhős megoldás, de telepíthető Windows és Linux rendszereken is, és adatait az önök adatbázis szerverein tárolja, amely lehet Oracle DB, Microsoft SQL Server vagy DB2. Ha önöknek fontos, hogy az adataikat saját szerveren tárolják, akkor a Siebel egy ideális megoldás az ügyfélkapcsolat kezelő rendszerük megvalósításában.

Az evoCRM és a Siebel

Az evoCRM csapata több mint 15 éve foglalkozik Siebel rendszerek bevezetésével és továbbfejlesztésével. Álltalános Siebel fejlesztéstől elkezdve, EAI, JMS, Webservice integráció, OpenUI és Product Configurator-on keresztül már mindennel találkoztunk. Számos referenciánk van Magyarországon és DACH régió mindhárom országából. Munkatársaink beszélnek angolul és németül,valamintsokan rendelkeznek SiebelConsultant és Siebel Business Analyst vizsgákkal. Ha az önök a vállalata a DACH régióban működik, és egy tapasztalt költséghatékony nearshoreSiebel beszállítót keres, akkor keressen meg minket.

Ismerjük az összes verziót a Siebel 6.0-tól a Siebel IP2018-ig. Van projekttapasztalatunk Siebel IP2018-os upgrade-ben is. AzOpenUI fejlesztéssel képesek vagyunk tökéletesíteni a felhasználói élményt, és egyedi arculatot adni a Siebelfelhasználói felületének. Értünk az adatbázisokhoz, EIM-el tudunk adatot migrálni, és ismerjük az Oracle más termékeit, amelyeket sok esetben a Siebel mellett alkalmazni szoktak. Ismerjük a BI Publisher dokumentum generáló rendszert, képesek vagyunk vele bonyolult reportok készítésére. Napi szinten folyamatosan részt veszünk az Oracle SOA BPEL rendszerben integrációs folyamatok fejlesztésében. Valamint nem utolsó sorban az egyik ügyfelünknél sikeresen alkalmazzuk az Oracle Policy Automation szabálykezelő rendszert. Büszkék vagyunk arra, hogy ennek híre még az Oracle USA-hoz is eljutott és sikeres user story-ként emlegetik az Egyesült Államokban.

evocrm

Kompetenciák