Szakmai blog

Dynamics 365 Healthcare Accelerator

A COVID-19 járvány kapcsán rengeteg kérdés merült fel az egészségügy digitalizációjával kapcsolatban.

Hogyan léphet könnyedén kapcsolatba az orvos az elszigetelésben levő páciensével és családtagjaival egy időben?
Hogyan érheti el egyetlen kattintással a betegségével kapcsolatos információkat a páciens és a kezelőorvosai?
Hogyan tudják összehangolni a vizsgálatokat a különböző kezelőorvosok, hogy ne ütközzenek az időpontok?
A Dynamics 365 Health Accelerator ezekre a problémákra kínál megoldást.

Ez az egészségügyi területre specializálódott applikáció kiterjeszti azokat a funkciókat, amelyeket a Dynamics 365 már sikerrel alkalmaz klasszikus üzleti megoldásokban.

Minden egyes páciens kórtörténete és egyéb adata egyetlen felületen megtalálható, biztonságosan és diszkréten kezelhető. A közös felületről elérhetők például a pácienssel kapcsolatos döntések, terápiák, eszközhasználatok megjelenítése kronológiai sorrendben, vagy táblázatos formában.

Elérhetők allergia információk, korábban használt gyógyszerek, kiutalt eszközök, vagy éppen a tervezett vizsgálatok időpontjai. A fontosabb adatokat egy helyre csoportosítva átfogó képet kaphatunk egy adott páciens állapotáról:

Mivel a többi Microsoft termékkel is integrálható, ezért a Microsoft Teams-szel való integrációja lehetővé teszi kommunikációs csoportok kialakítását. Például a karanténban lévő páciens és a családtagjai akár videóhívásban is tudnak konzultálni. Ezen kívül lehetőség van arra, hogy műszakos csoportok kialakításával automatikusan csak azokat az orvosokat és ápolókat mutassák elérhetőként a pácienseknek, akik az adott műszakban végzik a munkájukat.

Továbbeszközök integrációjával akár olyan chatbot is telepíthető, ami egyszerű kérdéseket meg tud válaszolni, csökkentve ezzel az orvosok és asszisztenseik terhelését.

Az alábbi angol nyelvű videóból megismerheti az alkalmazás fő tulajdonságait:

Az alkalmazás letölthető a Microsoft AppSource oldaláról.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.